Günaydın kızlar, 8+4 haftalık hamileyim dün ve bugün göğüs hassasiyeti yok oldu gibi, dokununca artık acımıyor. Her şeyden çok endişeleniyorum ilk hamilelik olduğu için, zaten progesteron hormonu 11.2 olmalı gerekirken 1.08 çıktı birde şimdi böyle şey olunca tedirgin oluyorum