Gulkar uzulmeyin daha cok skinti yapmayin sezaryen olunca oyle oluyor bende 9 gun once yaptim dogum benmde az geldi bir kac gun hümananin cayini kullaniyorum sut yapan alin onu bende baya ise yaradi ama skmayin caninizi cunku sezaryende bu oluyor beyin ameliyat algiladigi icin anca süt geliyormus