uraz_ve_annesi- Bence şimdilik fiyat performans açısından güzel bir marka alıp bebeğiniz doğunca da pişik alerji taşma yapmasına bakıp öyle karar verin bazı bebeklerde prima bile pişik yapabiliyor ben böyle yapmayı düşünüyorum Selindemir
Ceylin680 Selindemir canım bebekler ilk aylar cildi hassas olur .daha iyi bir bez kullanmak lazım.prima .molfiks slepy kalitesi benzeyen bezler.diger markalar için bebeğin biraz daha büyümesi derisinin kalınlaşması lazim.yinede bütçenize kalmış .ben tecrübe ettim.bebegim sadece molfiks takınca huzurlu oluyordu.
gmzzn Selindemir bebeğim 3 aylık, bez olarak prima premium care kullanıyorum asla pişik olmadı. Islak mendil olarak da sleepy natural yenidoğan kullanıyorum, kokusuz katkısız oldukça temiz içerikli
Sinemmmmm58 Selindemir ben kizim ilk dogdugundan beri sleepy kullaniyordum ikisinide malum gelen zamlardan sonra a101 sofiaya gecis yaptim bezde cok memnunuz biminkini sevmedi kizimin vucudu ama islak mendilde hala sleepy kullaniyorum
Bebeklerimmm Selindemir valla ben oğluma bimin bezini kullanıyorum çok memnunum 12 aylık şuan daha ne pişik yaptı ne sızdırdı
Nergissi Selindemir sleepy aldım mühendisinoğlu sayfasında içerikleri incelenmiş bezlerin. Fikir olur bir bakın
Zehraspl Selindemir valla islak mendil sleepy aldim yenidogan icin olani bezide karisik hem onlem var hem baby turko var hem janny willy var hepsinden azar azar gobekbagi oyuntulu var ama ben sleepy ninkini kalici kullanirim kizimda cok memnun kalmistim