Bebeğinizi uyandıramayıp kan şekeri düşen var mı ya da hiç bir şey olmayan ben bugün bebeğimi uyandıramadım bi gün öncesi hiç uyumadığı için yorgun düşmüştü ne yaptımsa uyanmadı saatlerce anca uyandı korkuyorum kan şekeri düştüyse bi hasar kalır diye