Herkese merhaba ve sonunda duğurdum diyebilirimm 🙏🏻😊 07.03 sabah 6gibi bir iki damla ıslaklıkla uyandım ama pekte aldırış etmedim sonrasında devamı gelmediği için ondan önceki iki gun surekli ananas ve hurma yedim bu arada 39+4um 07.03 tarihinde aksam ustu 6da tuvalete gittim ve pecetede pembemsi leke vardi hemen buraua bir post actim ve baya bir insan yardimci oldu sukur suyum patlamish megersem esim eve geldi dogum cantam hazirdi zaten ambulans aradik (ingilteredeyim bu arada ve berbat bir saglik sistemi var) bosta ambulansari olmadigini ve bizim hastaneye gitmemizi soylediler 14dklk tel konusmasinin sonunda neyse taxi aradik gittik 40dakika hastane tabi sancim flnda
Yok acile girdik onumuzde 200kisi var nerdeyse direk dogumla ilgili olan yere giittik sira bize asla gelmeyecekti cunki bizi koridorda bekletiler bir saat sonra makinaya bagladilar beni nst
Sancin yok suyun bitmish su geldikten 24saat icinde dogumun gerceklesmesi gerek dediler yarin sabah gel ben dedim evde birsey olursa falan ambulansta gondermiyorsunuz tamam sen kal esin korona yuzunden kalamaz dediler saat 12bucuk falan gece esin gitti bende koridorda bekliyorm hemsire gelsin ve beni odaya gotursun diye saat 1bucuk oldu geldi beni odaya cikartiyor ama nasil sancim var anlatamam 2saat boyunca 5dkda bir geliyor cok siddetli tabi umursamadi hic getirdi beni buyuk bir odaya birsuru
Insan var odalari ayiran seyde perde, ben cikiyorum koridora surkeli yuruyorm sancidan nefes alamiyorm hemsireler yanimdan geciyor
Kimse birsey demiyor odaya girdim siyahi bir hemsire bana sarildi neden uyumuyorsun diye dedim sancim var oh canim dedi sonra oturdum yatagima bir aglama geldi bana gurbetteyim dil bilmiyorm esim eve gitti hepsi yuklendi bana doktor cagirdim yanima cok sancim var dedim nstye bagladi beni sonrada uyu dedi bana 4-5-6-7-8 saatler gecmiyor ben 8olsunda esim yanima gelsin diee bekliyorm surekli bu arada 08.03 benim dogum gunumdu o gun beni sabah doguma alicaklardi oyle dediler ama oylen oldu gelen giden yok esim cagirdi doktor geldi kadin diyo suyun var daha suyu patlatalim tamam dedik tabi ondan sonra uc kez daha su patlatilar anlamadm ve isin garip olabi birkez gordugum doktor hemsireyi birdaha gormuyorum kadin doktor geldi dedi ki 2bucuk gibi sizi asaidaki kata alicaz tabi bu aksham ustu 8ibuldu bi odayi hazir etmeleri dediler sana suni sanci vericez tamam dedim verdiler aglilarim gelmeye basladii benim sonra doktorlarin degisik sirasi geldi ve bana gelen hemsire ondan onceki gece bana sarilan siyahi hemsire bana dedi ki senin acilman 2cm sana suni vermisler 1saate 1cm aciklik oluyor buda 8saat agri cekmen demek en az epidural olmak istermisin ben hayir dedm ama agrilar beni deli etti 2saate asla oyle bir fikrim yoktu adam geldi dedi ki kipirdama asla cokta sancim vardi esim bana sarildi ve asla kilirdamadm adam dedi ki ilk defa bu kadar kisa surede yapabildim
Bu igneyi herkes cok kipirdiyordu animda dindi agrilarm bana dediler ki uyu yarin sabah 9gibi dogumun baslar sabah beni 5gibi uyandirdilar yan yatmami soylediler bebek ters donuyormus ben yan yattim sonra duzeldi 10gibi acilmama baktikar 8cm olmus dediler ki 12de yine bakicaz 12de 9cm olmustu sonra 1de baktikar 10cm 2bucuk gibi dogumum basladi cok sukur odada tek bir doktor esim ve ben variz sadece doktor ikin diyor ama benle ilgilenmiyordu giidp kagitlara birseyler yqziyordu surekli kizdim orda cok baska doktor geldi sonra adam dedi ki bebeegin kalp ritmi azalmaya basliyor seni sezeryana akicaz sanirim oyle bir sancim geldi ki basladim ikinmaya deli gibi hicbirini dinlemedim 10dka boyunca sonra adam dedi ki biraz kesmeme izin veriyormusun bebek cikabilsin o an oyle agrim vardi ne deseler kabul tamam dedim kesti yine ikindim esim dedi ki kafasini gordum askim sakin birakma hisetim o an Allah bana oyle bir kuvvet verdi ki ikindim 1dk gecti kizim kucagimda bana dikis atiyorlar ben kizimi seviyorum annemleri aradim goruntulu kizimi gosterdim ne aci agri kanama dikish su an yanimda yatan melegin yerini alabilir sanki herkes uc saniye surdu kizimi kucagima almam kizlar amacim korktukmak deil ama basima bir dogumda gelebilceken cogu kotu shey geldi pes etmedim kizimi dusundum sadece her agri her sanci biraz daha yaklastiriyor benim aci esigim
Okadar dusuktu ki anlatamam ama Allah guc kuvvet veriyor asla pes etmeyin asla agirsada soyle dusunun aci gercekten kalici deil gidici ben normal hayatimda kana bakinca bayilirim igne en korktugum sey hyatimda ilk defa hastanedeyim kendim icin ilk defa sistema taktilar bana turkcesini bilmiyorum malesef hepsi geciyor inanin bana en guzel acilar bunlar esimle konustuk demin bana diyor sen epidural ignesinin buyuklugunu gorseydin hayatta yaptirmazdin balta altina bile yatar insan evladi icin bana diyor hala gozlerime
Inannamiyorm yaptiklarina diyor, ben basardiysam herkes basarir emin olun hepsinize kolay dogumlar dilerim kizlar bir avazda kurtulursunuz insallah benim dogum hikayemde bu.🙏🏻😍💓