Barlas_mom Benim dün sağ kasığımda sızlama şeklinde başladı. Sonra eğilip kalktığımda yada oturduğum yerden kalktığımda kasılmadan dolayı hareket edemedim.. Akıntı da çoğalınca çok korktum randevu bulamadığım için sağlık ocağı ile görüştüm. Normal olduğunu söyledi, benim sadece sağ kasığımda oluyor. Çünkü bebeğim en başından beri genel olarak sağda ☺️
Yani hareketleri ağrıya sebep oluyor olabilir. İnşallah bir an önce geçer 🙏🏻