Canimbebegim06 Kızlar karın ağrısı yaşayan varmı bu haftada gaz sancısı gibi ama gazımda yok gibi anlamadım nasıl bişey
Barlas_mom Canimbebegim06 Benim sağdan bir regl sancısı gibi girdi ama gidip gelmiyor hep var onun gibi birşey mi yaşıyorsunuz şuan 🙈
Canimbebegim06 Barlas_mom Yok hayır bildiğimiz karın ağrısı hafiften belime vuruyor gibi ama şiddetli değil anlamadım bende
gmzdtp Hafta 10 gündür karın ağrısından ölüyorum. Bebek Hızlı büyüyor, bu yüzden. Karın esnemeye çalışıyor ama o kadar kolay değil. 🤗
gmzdtp Canimbebegim06 kaşıntıdan ölüyorum. Hep etlerimi yoldum. Doktorum krem verdi. İlk hamileliğimde olmamıştı böyle. Kaşıntıdan yoluk yoluk vücudum🤣🙈