edis22 mesele Oradaki doktorun beleşe yada parayla çalışması değil ki zaten. Sizce kaç hastaya randevu verileceğine oradaki doktor mu karar veriyor? Öyle bir yetkileri var mı sizce ? Bu kadar doktorlar neden ayaklanıyorlar? İşte bu sebepler yüzünden gerçekten doktorsuz kalıcaz. Günde 100 hastaya randevu veriliyor ise bir günde 8 saat çalışıyorlar 8 saatte 100 hastaya bakabilmeleri için bir hastaya maksimum 4,5 dakika zaman ayırabilirler. Peki bir doktor bir hastayı 4,5 dakikada ne kadar detaylı muayene edip ne kadar ilgilenip ne kadar açıklama yapıp ne kadar memnun edebilir? Bir de bu açıdan bakmalıyız bence.