seym4 sen ne yapsrsan yap bebeğin vakti dolunca gelicek ama nacizane tavsiyem bırak bebeğin kalabildiği kadar kalsın karnında.Bebek sağlıklıysa 42ye kadar beklemek bile çok faydalı.Daha rahat gaz çıkarıyor, daha kolay emiyor.Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasib etsin.