Kızlar merhaba , adetimin üstünden 3 gün geçti. Bugün kan verdim beta 269 bana düşük geldi cumartesiden beri test yaptım hep pozitif takvime bakılırsa 4+6 gözüküyor . Daha önce kimyasal gebelik yaşadım cuma günü tekrar vereceğim ama şuan ki değer hakkında ne düşünüyorsunuz?