zgeznur Her an doğuracak olanlar ? Günüm geldi 1 gün gözüküyor 40 haftanın dolmasına. Heyecan ve korku var. Normal doğum olucakk. :((
SerraveAnnesii zgeznur 39+0 hiç belirti yok bekliyoruz bakalım🥲 inşallah bir sorun çıkmazsa bende normal doğum istiyorum Allah kolay doğumlar nasip etsin inşallah sağlıkla gelsinler canım☺️🤍
TekinSahra44 SerraveAnnesii doktorunuzmu dedi açaba normal olup olmiycağını veya sızmı karar verdiniz
SerraveAnnesii TekinSahra44 Kendim normal doğum istiyorum 😊 Doktorumda şu an normal doğum gözüküyor dedi çatım gayet uygun. Bebeğim 30.haftadan beri doğum pozisyonunda kilosu da normal doğum için iyi yani fazla kilolu bir bebek değil beni zorlamaz inşallah😊 hakkımızda hayırlısı olsun
Saki07 SerraveAnnesii hani bazen siz normal isteseniz de gelmiyor ya, her ihtimale kendinizi hazırlayın. Normal normal diye odaklanırsınız son anda sezeryana dönerse kötü olmayın. Naçizane fikrim.
SerraveAnnesii Saki07 Zaten kendimi hazırladım normal istiyorum da olmazsa da normal diye diretecek halim yok 😀 nasıl gelmek istiyorsa öyle gelsin Allah kararlamıştır 😊