Dilek51 36+4üm 2,3cm açılmam vardı bu gece de sancılarım başladı evde biraz çekip öyle gitmek istiyorum hastaneye bebeğim küezde kalır mı acaba ..
Neseyakut Dilek51 bende tam o şekilde doğum yaptım. Küvezde kalmadı ama ciğer geliştirici iğne yapmışlardı bana sancı çekerken küveze girmemesi için. Hastaneye gitsen harika olur. Allah kurtarsın . Çokta kolay doğum yapmıştım. Bebeğine kavuşmana çok kaldı🥰
Dilek51 Neseyakut hastaneye gitmiştim evim yakın diye evde beklemek istedim gittiğim yapsalar yaparlardı hehalde iğneyi
Neseyakut Dilek51 evet ilk gittiğinizde yaparlardı ihtiyaç görselerdi. Gayet sağlıklı bir bebeğim oldu . rabbim sizi de kurtarsın. Ama hastane de olsanız daha güzel olabilir :)