Lulikli ağrıların bir an önce geçsin inşallah 🙏
Aysencim çok talihsizlik yaşamışsın. Geçmiş olsun canım. Açıklığıyla anlattığın için çok teşekkür ederim ☺️ zor yanları da var tabi bakalım kısmet
Ayseyllmz normal doğumun kötü geçti galiba 😂
Ayseyllmz maşallah darısı bana
Yaprakdokumuseverrr göbeğinin o kısmı iki kat mı duruyor peki
Fasulyemmmm kolayı yok işte iki doğum da zor. Allah yardımcımız olsun 🤷♀️
211212g inşallah ben de senin gibi çabuk toparlarım 💕
ikinciyegebe25 hahaha 😂 çok şanslısın kuzum