Linakent Kızlar 8 ay boyunca kesinlikle çatlamadı karnım vs 9. Aya girdim 38 haftalık olduk artık karnım çok fena çatlıyor inanın abartmıyorum uzun ve kırmızı bir sürü çatlağım oldu bol bol yağ sürüyorum hamileliğimin başından beri ne yapılabilir nasıl geçer bilgisi olan var mı sizde durumlar ne ?
SerraveAnnesii Linakent Bende hamileliğin başından beri hep, yağ krem vs kullandım. 30.haftada birden çatladım. Şu an 39+0 ilk başta kırmızıydı şimdi koyu mor gibi oldu renkleri 🥲 doğumdan bir süre sonra rengi beyazlıyormuş ama sanırım bi ilacı, kremi falan yok
Burcusenkoc Linakent benim de öyle 8. Aya kadar çok ufak vardı birden uzadı ve büyüdü 🥲🥺 yapacak bisey de yok sanırım lierac ve Bio oil kullanıyordum
GunesliGunler_ Linakent maalesef kuzulardan hatıra kalıyor yapacak Bişey yok bende 33 de başladım çatlamaya 😀 nemlendirsemde artık bir işe yaramıyor
2105_iyiki Linakent benimde çatlagım yoktu birden bir çatladı harita gibi oldu karnım mor mor nerdeyse nemlendirdimde ama malesef
Linakent SerraveAnnesii benimde öyle kırmızıyla mor arası bişey ilk başta damar sanmıştık fakat daha sonra açılmaya ve genişlemeye başladı maalesef yapılacak bişey yok sanırım son haftalarda oldu buda bi tane bile yoktu 🥲
Linakent Burcusenkoc kantaron kayısı ve bebek yağı kullanıyorum bende en başından beri bi işe yaramadı sonradan da yapılacak bişey yok sanırım 🥲
SerraveAnnesii Linakent Aynen yapacak bir şey yok biraz bünyeyle alakalı yani çatlayacak oldun mu önüne geçemiyorsun 🥲
Linakent GunesliGunler_ vallahi az bişey olsa üzülmem karnımın her yeri kırmızılı morlu büyük büyük çatlak içinde 🥲
Linakent SerraveAnnesii kız nasıl bünye bu 36 haftaya kadar bişey yoktu iki haftada karnımın her yerini sardı 😅
GunesliGunler_ Linakent boşverrrrr tek dert çatlak olsun 🙂bu duyguyu tadıp yaşamak en güzeli öyle düşün beden zaten yaşlanıyo Bi şekilde
Linakent SerraveAnnesii 45 kiloyla hamile kaldım ufak tefek bişeyim zaten benden büyük karnım oldu son ayda 😂
bebek- Linakent ilk çocuk mu acaba benim ikinci gebeligim acaba ikinci gebeliktede çatlaklar oluyor mu yoksa irinci gebelikte genişleyip çatladıgı kadarıylamı kalıyor
Linakent bebek- benim ilk gebeliğim ikinci de ilki kadar çatlamaz diye düşünüyorum açıkçası ama bir bilgim yok
Linakent SerraveAnnesii yok kız iç karnım genişti benim 6 aya kadar doğru düzgün karnım yoktu 5 aylıkken kimse hamile olduğuma inanmıyordu 🤷🏼♀️