Kizlar adetim 12 gun gecikti bugun kan tahliline gittim negatif cikti ama butun belritiler vardi cikicak sandim cunku hem belirtiler var hemde kendimi cok garip hissediyorum doktor 10 gun daha bekliyelim adetin gelmezse tekrar kan tahlili yapariz dedi. Ama ben bekliyemiyorum en azindan fikirlerinizi almak istiyorum umut varmi?olabilirmi?belirtiler neler gec dollenmede yadanadet gecikmesinden kac gun sonra cikar bilen biri fikrini soylesin lutfen inanin cok ihtiyacim var.gecikmenin ilk bir haftasi akintilarim oldu 4 ve 5. Gunde acik sulu kahve akintim oldu hih adet olucam dedim akintinin rengi tekrar acildi simdi kse azalmaya basladi neredeyse .bel agrim var basim da cok felaket agrigor.dune kadar karnimdan kasiklarima dogru uzanan sancilarim oluyirdu ama azalmaya basladi ne dusunucem bilmiyorum fikirlerinize ihtiyacim var.simdiden tesekkur ederim❤️