Merhaba ben 7+3 günlük hamileyim ve salı günün den beri kurdeşen döküyorum bütün vucudum kaşıntı içindeydi el ayak şişmişti kırmızı şişlikler mevcuttu cok kötü bir rahatsızlık inanın yataklara düştüm cildiye doktoru 2 ilaç verdi şuan daha iyim sizlerin aranızda böyle bi rahatsızlık yaşayan varmı.