Twinmama46 milimlik almadım gereksiz bence 🙄
Tommy teppee nşn 2 li Seti va rından aldım ben 2 küçük 2 büyük biberon 2 emzik seklinde temizleme fırcası falanda var. 1 er tanesini kullandım diğerlerini kaldırdım yeterli oldu sizde ona bakabilirsiniz.
Hem sıcak soguk göstergesi var biberon içlerinde asırı kolaylık oluyor. Hemde gaz önleyici 👍 cok şükür hiç gaz sancısı cekmedim diyecek kadar az sorun yasadık. Kızım 5.5 aylık hala büyük biberon kullanıyor 🤭🌸🤩