Extreme34 Merhaba arkadaşlar çok acı hissediyorum,öksuremiyorum.Sol kaburgam çok canımı yakıyor.Parol iciyorum fayda etmiyor 30 haftalık hamileyim.Nedir bunun çözümü canımın acisindan yatamıyorum da 😏☹