Karatayy7744 Kızlar normalde tansiyonum hep 9 / 6 9/7 aralıklarında ve ben o zamanlar kendimi daha iyi hissediyorum 35 haftalık hamileyim şimdi 11/8 sizce normal mi kafamın içi ve ensem zonkluyor ne yapmam gerekiyor
B1983 Karatayy7744 ayni durum bendede oldu tansiyon sandı doktorum ilk ama tansiyon deil boynumda kas sıkışması olmuş idrar istedimi doktorun
Polenpolen52 Karatayy7744 canım tansıyonun gayet normal , benımde hep düşük baya , ama 12 ye 8 13 e 8 bızım ıcınde normal yanı, bende hep bas agrısı var yuksek yastıkla yattıgım ıcın sureklı boyun agrım var
elifinilki27 Karatayy7744 Tansiyonunuz normal tehlikeli olan tansiyon 14/9’dur bende sürekli tansiyonumu ölçerim bebeğin kan damarlarında darlık var sizde de mi öyle bir durum var?
B1983 Karatayy7744 idrar istedi benden benim agrimda dayanilmazdi halada geçmedi krem kullanıyorum suan sol tarafım da ağrım