Benim 2 çocuğum okuduğu için sabah 7de uyanıyorum. Onlara kahvaltı veriyorum. 5 yaşında kızım var o uyuyor o saatte bende hemen sobayı doldurup yakıyorum çayı sobaya koyuyorum. Saat 9 gibi eşim ve kızım uyanıyor tekrar kahvaltı hazırlıyorum eşim ise gidiyor etrafı topluyorum saat 12de çocuklarım öğlen yemeğine geliyor tekrar onlara yemek(ayy yazarken yoruldum😂) 24+3 haftalik gebeyim onlar tekrar okula gidince bende uyuyorum kızım oyun oynar sürekli gelip beni uyandırır.😂vallah can yani galiba ben hem erken kalkıyorum hemde çok yiyorum cok şükür 2 kilo tek aldım bu haftaya kadar. Sende eğer çok acıkırsan kalk kahvaltını yap sonra tekrar uyursun can bebeğin aç kalmasın 😘