Gizemmyigit erken dogum sebebi oldugu iicn begenmemistir. 22.haftamda baslamisti benim ama 2 ayri doktora gitmeme ragmen rahim agzin siki birsey olmaz dediler 1 tame magnezyum hapi verdiler. 30.haftamda nst ye baglaninca durumun ciddeyeti anlasildi rahmin incelmisti iyice ve hastaneye yattim. Meger dogum sancilariymis o sertlesmeler. Ilaclarla durdurdular. Simdi 38.haftamizdayiz siddetli sertlesmeler oluyor ama dogum yakin oldugu iicn mudahale edilmiyor artik. Sizde nst talep edebilirsiniz en azindan nidilar kullanmaya gerek var mi yok mu belli olur.