Svd3441 Yahyakerem 2 sene önce yaptım ve nasipse mayısta yine yapıcam inş yine ilgili alakalı olurlar 🤲🏻
Yaprakdokumuseverrr Yahyakerem Dibinde oturuyorum ama bu hastane hariç her yere giderim. Sırf asistandan oluşuyo hiç bir zaman doktorlarla muhatap olamadım. Bence lütfi kırdarda doğurun daha iyi.