Arkadaşlar normalde haftaya Çarşamba doğumum vardı ama kasılmalarım düzenli oldugu için doktor doğuma aldı hemen. Oturduğum yerden karnım kaskatı oluyordu taş gibi bu olay dün gece çok arttı düzeldi gibi oldu tekrar başladı 3 defa sürdü hepsi 1 dakikadan fazla sürdü ama ben normal olay zannediyorum neyse aynı olay da sabah 9 gibi oldu ama kaburga ağrımdan duramıyorum bebek tekme atıyor bi yandan, bi kalktım karnım aynı şekilde hepsi sağ tarafa toplanmış sol taraf bomboş. Ayağa kalktım yürüyüş yaptım ama düzelmedi ağrı da yaptı bu sefer en son dr a söyledim direk çağırdı. Nstde de düzenli kasılmalar var herşeyi ayarladık ameliyathaneye geldim. Aceleden terlik falan alamamıştım yalın ayak bastım hep ve dondum🥶yatırdılar ilk önce tansiyon ölçtüler ardından kaldırıp başımı biraz eğdiler sırtıma soğuk bişey sürdüler zaten o soğuklukta iğne bile hissedilmiyor o kadar hafifti bu kadar mı dedim evet dediler yatırdılar zaten kalçama doğru yayıldığını hissediyorum karıncalanma var, hep ayak parmaklarımı oynattım uyuşcak mı diye(uyuşmazsa diye çok korktum😂) zaten hemen başlatmadılar narkoz da dağıldı iyice iyi oldu benim için. Sonra önümü kapattılar birsürü bez çarşaf 😂 bir yandan kolumu uzattılar her dk tansiyonuma bakıyolar kalp atışın çok hızlandı heyecanlandın mı diye soruyolar evet diyorum 😂 ama var ya o bebek ağlayışını duyduktan sonra bütün acılar gelip geçiyor 3200 dü 2 hafta önce bebek bi çıktı yarım kilo gibi Allahım küçücük❤️❤️❤️ Hep ona baktım durdum, duygulandım falan oksijen maskesi taktılar bana en son dikiş aşaması uzun sürüyor biraz ben iğne falan batma hissi olur diye bekledim hiçbir şekilde çekiştirme dahil hissetmedim sonra hemşire bitti dedi zaten odaya getirdiler falan benim minik fıstıgım da orda duruyordu yatağında☺️☺️☺️Yarı baygın haldeydim benim de kafa olmuş bi milyon ne gördügümü hatırlamıyorum 😂sonra emzirmek için getirdiler göğsümden süt geldi ama bebeğim ememedi maalesef çünkü çekemiyor nefesi yetersiz kanında oksijen eksikliği varmış az bişey onun için küveze aldılar 3 gün durucak sadece. Bende odaya geldim narkozum etkisi geçene kadar yattım ayaklarımı falan hissetmiyorum hemşireler geldi karnıma bastırıp kirli kanı akıttılar falan ondan sonra ayaklandım birkaç saat sonra tekrar geldiler içerdeki kanları havayı çıkardılar sondayı çıkardılar, sonda takılırken de çıkarılırken de hiç acımıyor arkadaşlar sonra hemşire geldi yürütmeye çalıştı kapıya kadar gittik geldik hemşire gittikten sonrada ufak ufak yürüyüşlere devam ettim ağrım oldugu zamanlarda oturdum hemen, tuvalete gittim geldim (tabi bunları yardım almadan kesinlikle yapmayın) hasta bezi takılmıştı onu çıkarıp ped falan taktım annem ve eşim yardım etti. Onun dışında gaz sıkıntısı olabilir arkadaşlar bende fazlaydı çünkü benimki aniden sezaryene aldılar tuvaletimi yapmamıştım hastanede de doğuma girmeden önce doktorum tuvaletini yap demişti yaptım ama şişkinliğim var gaz çıkaramıyorum bi türlü gelmiyor bende en son dedim amaan neyse falan. Sonradan o zorlar (belki) ben onu da herkesi çıkarttım yaptım odada😂 sonra tuvalete gittim biraz da orda yaptım rahatladım☺️☺️ Rabbim tüm hamişlere bebeğini sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin hiçbir şeyden korkmayın doğum sonuçta illa ağrı sızı olur ama ne kadar yürür hareket ederseniz o kadar güçlenirsiniz❤️