Eaaa ya burda anlatılan gibi öcü bişey değil çatı muanesi 😂 iki gün önce yaptırdım ilk gebeliğim. Eline jel sürüyor kasma kendini sıkarsan zorlanır hafif acı olur. 5 saniye bile sürmüyor. Valla acıyor diyenlere çok kızıyorum. Buna acı diyorlarsa gerçekten nasıl doğum yapacaklar gitsinler sezeryan olsunlar bacım 😂