Sdfsea sürekli wc düşündükçe yapamazsın. Zaten dolu şey denemişsindir. Artık seninkisi pskolojik.
Düşünme
Bağırsaklar ikinci beyin diyolar biliyosun.
De ki kendi kndine, amaaaaaannnn senle mi uğraşcam içimde kalacak halin yok nasıl olsa çıkıcan öyle ya da böyle çıktın bu zamana kadar. Ohh ben yememe bakarım ... , vs vs de.
Hiç ama hiç onu düşünmemeye çalış.
Göbeğinide , gazımıda severim bebeğimide diye sev.
Ve bir tam gün sade ve sadece meyve ye. Üzerlerine hep su iç. Ama wc gitmeyi acaba geldimiyi düşünmeden.
Öyle oldumu nasıda geliyor.
Geçmiş olsun :) geçicek ama güven bana :)