Tüm vücuduma yıllardır lazer epilasyon yaptırırım. Şimdi hamileyim ve son bir yıldır hiç yaptırmadım. Hormonlardan da kaynaklı biraz biraz çıkmaya başladılar. Genital bölgeye ve karina yaptırmam hamileyken ama en azından yüz, bacak, kol gibi yerlere yaptırmanın sakıncası var midir. Korkuyorum zarar gelir diye.