Nryozr4 Merhaba kızlar 😊 Şuan 21.haftamdayım devlet hastanelerinde kaçıncı haftada sezeryan doğum yapılıyor bilen varmı ? Bide hiç kaydın yoksa doğum için seni direk alıyorlar mı o süreç nasıl oluyor acaba ?
Nurr122 Nryozr4 canım son haftalarda bir iki kere giriş yaptırmanı istiyorlar mutlaka ikinci gebelik 38. Haftada Sezeryan olucagim yarın
Yaprakdokumuseverrr Nryozr4 Yanılmıyorsam devlet sezaryen doğum yaptırmıyor yani çok çok önemli bi sebep olacak ya da ilk gebelik sezaryen olmuşsa 2.sini mecbur yapıyor. İsteğe bağlı sezaryen mevcut değil diye biliyorum
Nryozr4 Yaprakdokumuseverrr bende hpv virüsü var 3 doktor a gittim özel de hepsi normal doğum yapamazsın doğum esnasında bebeğe bulaşabilir demişlerdi. Belki bu sebepten alırlar