Kumsallina95 canm ben ilkini narkoz alarak olmuştum uyanırken ağrılar falan zorlamisti beni. İkincisini belden uyusturmali yaptılar orada çok stres yaptım doktor neşter i degdirdi hissediyormu sun dedi evet dedim o an anestezi uzmanı demez mi canm hissedeceksin ama acıyı hissetmeyeceksin doktor bey daha fazla bekleyemeyiz başlayın diye ben bir panik oldum ki anlatamam.. Ama ilkine göre daha doğumdan sonra daha az acı hissettim daha çabuk ayaklandim daha rahattı. Şimdi 3. Sezaryan olacak belden uyusturmali yi istiyorum aslında daha rahattı hem o anı yaşamak bebekleri görmek te harika bir duygu ama kaygı bozukluğu var bende nasip olacak bilmiyorum daha doktorumla konuşmadım doğumda eşimi yanımda olsun istiyorum destek olsun diye ama işe yarar mı bilmiyorum yada narkoz versin istiyorum… Aslında narkoz dan daha kolay bin kat daha iyi ama işte dediğim gibi kaygı bozukluğu rahat bırakmıyor beni 🥴🙁😔