Merve1234- bende ilk muayeneye 5+4de gittim keseyi gördük ama kalp atışını 7. Haftada duyduk. Bu arada benim ilk muayenemde alttan baktılar dış gebelik yada herhangi bir sıkıntı var mı diye bakmak için onu söylemek istedim ben baya bilinçsiz gidip orda çok ağlamıştım alttan bakıldığı için bebeğime bir şey olacak diye ama bi sıkıntı olmadı çok şükür suan 35. Haftadayız umarım güzel geçer seninki de 🥰