Kızlaaaaar 09.03.2021 çarşamba günü sabah Hastaneye yatışım yapıldı. 40+3 haftalık hamileyim. Öğlen 12.00 den akşam 21.00 a kadar suni şancı aldım. 5 cm acikligim oldu. Bu sırada 8 9 kere çatı muayenesi oldum. Açılma ne kadar diye. Son 2 muayenede akşamki ebe yaptı. Ve kanama geldi. Hasta bezine böyle yoğun kanama. Sordum normal dedi. Gece tuvalete kalktım peceteye sümüksü uzun kan geldi. Ufak bi kan pihtisinida idrarla attim. Yarın doktoruma sorucam ama uyuyamıyorum. Normal mi bu. Başıma böyle bisey gelen varmı. Bu arada suni sancıyı akşam kestik. 9 saat sonra . Yarın sabah tekrar takılacak. Uzun oldu hakkinizi helal edin