alcang iyi akşamlar kusura bakma bi yerde yorumunu görmüştüm mardinde Semra hanıma gidiyormuşsun galiba bende ona gidiyorum nasıl bir doktor acaba tekrardan kusura bakma ☺️
Aliyemre bu arada ilk gittiğimde benimde kesem görünmüştü bebeğim görünmemişti sonraki kontrolümde 7+4 olmuştuk o zaman görmüştük ilk ☺️