Ya evet o modeli bende cok beğeniyorum ama muadilleri asla dayanıklı değil. O kdar paraya değiyor aslında. Ablamda orjinali var ben onun üstüne iki tane muadil çöpe attım onunki hala ilk günki gibi. Kalite mutlaka fark ediyor o kadar vermeye değmez demeyin.imkanm olsa alırım bende hiç düşünmeden