zeeynepp19 Kbramsa ürün yorumlarında genelde iyi yorumlar var ama yine de kararsız kaldım bebeğim gazını çıkaramıyor uyuyamıyor hep ağlıyor onu denesem mi diye düşündüm çoğu kişi iyi geldiğini yazmış bi de buraya sorayım dedim