Daha beş haftalık hamileyim.diş randevum vardı.gidene kadar gebe olduğumu ögrendim.doktoruma sordum.diş doktoruna gidebilirsin dedi ve hatta bana rapor bile yazdı doktora gidebilirim diye.ben daha gitmedim ama benmde yirmilik dişim arada hafiften hissettiriyor agrısını sonra geçiyor.napmalıyım kızlar