cigdem4154 ben büyüyen 2-3 yaşından sonra normal baza gibi yatak olabilen aldım beşik olarakda çok begeniyorum inşallah kullanabilirim ama eğer kızım.bebekken yatmazsa kullanamazsam yatağa ceviririm. Direk çocuk odasında o sekilde kullanırım diye düşündüm hem sonra yatak hem beşik masrafı iki kere olmasın diye böyle birşey yaptım umarım memnun oluruz