Biz bu pazar Allahın izniyle 35 haftalık olucaz kızlar sadece merak ediyorum doğum yapan vardır illaki ama küveze alınır mı yani ne derece riskli olur hepimiz zamanında sağlıklıca alalım kucağımıza inşallah, 36 dan sonrası normal diye biliyorum ama 35 de doğurup küveze alınmayan bebiş var mıdır acaba merak ettim🤔