Zehraspl Svdonal benimde tam aksine dogum pozisyonunda sezeryan olucam aslinda bu hafta dogmasi lazim ama doktorum40 haftaliken almak istiyo 17 sine gun verdi cozemedim🙄
Tugcedemiralp Benim çiçek kızın da gelmeye niyeti yok herkes doğurdu bi ben kaldım gibi hissediyorum 😁😁 39+0 ’dan selam canım 🤗
Svdonal Hepimiz aynı durumdayız heralde kızlar gün gectikce insan sabırsızlanıyor sağ salim kucaklarımıza alalım insallah🥰🙏🏻🤰🏼
Svdonal Zehraspl benide 39+5 de alacak yani ayın 15inde normal planlıyorduk ama başı büyükmüş zor olabilceğini söyledi bende sezeryana karar verdim
Svdonal Kızlar bugun kontrole gittim basından beri normal planlıyorduk başı büyük dedi ve zor olur dedi sezeryana gireceğim salı günü sizce normal için zorlamalımıyım?