Ebrucihan Kızlar kız bebek bekliyoruz ilk kızımın adı Miray ona uyumlu olsun diye eşim Umay istiyor bende yanına Kuran’da geçen anlamı güzel Umay ismine yakiscak isim arıyorum önerisi olan??
asel35ece Ebrucihan Simay olabilir. Umay biz de düşünmüştük ama anlamından dolayı içimize sinmedi. İlk kızımız Asel ikincisi de Ahsen olacak nasipse bizimde 🥰
Ebrucihan Gzmmtrkmn evet eşim o konuda ısrarcı tek isim olsun diye bu sefer benim ailem Umay ismini beğenmiyor sıkıntılı biraz
Ebrucihan asel35ece bende Simay düşünmüştüm eşim Umay dedi ilk kızımda Ahsen istedim oda olmadı bence çocuk doğurmak kolayda isim bulmak en zoru 😂
Ebrucihan altnbebek yani Umay ismine pek yakıştıramadım aslında tek başına güzel isim erva teşekkür ederim yinede 👍
asel35ece Ebrucihan ben ilk kızımda bu kadar zorlanmadım ama ikinciye isim seçmek bizi de baya zorladı kırk kere değişti en son karar verince isimli tulum yaptırdım yine vazgeçmeyelim diye 😂😂😂
Ebrucihan seon90 Umay geçmiyor canım umayin yanına ikinci isim olarak Kuran’da geçen bir isim arıyorum