Hamilelik sürecinde toplam 14 kilo aldım şuan 36. Haftadayım ve 2 hafta önce tartıldığımda 72-73 çıkmıştım dün tartıldığımda da tam 73 çıktım yani çok hızlı kilo almaya başlamıştım birden durdu. Aile hekimi son ayda hamilelerin almasını bekliyoruz ama kadın doğum doktoruna bir sor dedi pazartesi günü sorucam. Varmı aynı şeyi yaşayan normalmi sizce bu durum?