Benimde ilk gebeliğim ama maşallahı var oğluşumun 13. Haftadan hissettirdi kendini şimdide sabah beni kendi uyandırır gecede iyi geceler annecim deyince beraber uyuruz Allah eksikliğini hissettirmesin hareketlerini hissetmek çok güzel bir duygu 🥰🥰👼🏻💙