Tugceelanaz Kızlar ilk kızım 40+2 sunı sancı ile doğdu. Suyum azalmıştı. Şimdi 30 haftalık hamileyim, inşallah kendi sancım gelir diyorum. Nasil oluyor? Birşey yokken birden mi başlıyor ? Çok merak ediyorum🙃
midekoruyucu Tugceelanaz benimki akşamdan ufak ağrılarla belli etmişti. Karın ağrısıydı. Sabaha 10dk 1 gelen kasılmalar oldu. Bi ara kasılmalar kesildi. Hiç yoktu. Akşam 9da tekrar başladı 3dk1 gelmeye başladı gece de doğum yaptım. Yani önce karnım ağrıdı benim çok farklıydı, daha önceki ağrılar ve kasılmalar gibi değildi gerçekten. Hani o kasılma geldi mi anlıyosun ki doğurcam yani 🙈😁
midekoruyucu Gamzekutlu64 benim de ilk hamileliğimdi ve şu kasılma dedikleri şeyi hep merak etmiştim 😊 ama başına gelmeden insan gerçekten anlamıyor, ben ne kadar anlatsam da o duyguyu yaşamadan anlayamacaksın 🙈 kısaca şöyle söyleyeyim. Karnını sıkıyorlarmış gibi bi his oluşuyor aynı zamanda bebek kendini sanki böyle zorla aşağıya doğru itiyormuş gibi oluyor. Karnın sertleşiyor içinde beton var gibi 🙈
Gamzekutlu64 Tugceelanaz bugün sabahtan akşama kadar hep hareket halindeydi 38+1 olduk yani kasılmalar başlamışmı oluyor?
Tugceelanaz Gamzekutlu64 Kasılma dediğimiz karnınız sertleşıyor sizi rahatsiz edicek şekilde bi kaç saniye sonra yine düzeliyor , hafif bel ağrısıda yapar
midekoruyucu Poyrazinannesi01 yok yok öyle değil bu, sonlara doğru benim de günlük hafif kasılmalar oluyordu ama bu biraz daha yoğun 🤗
midekoruyucu Poyrazinannesi01 🤗 doğum yakındır o zaman 🤗♥️ Hayırla kucağınıza alın İnşallah yavrunuzu ♥️ Doğum esnasında şuan hissettiğiniz ağrılar çok daha şiddetli gelecek 🥰 hayırla gelsin miniğiniz
137085 midekoruyucu benimde 2. Gebeliğim ama ilk doğumu suni sancı ile yaptığım için bende kendiliğinden olanı cok merak ediyorum en sağlıklısıda o ztn ben 30 haftalığım gün içinde birkaç defa olup geciyor normaldir heralde
midekoruyucu 137085 evet evet, dinlenince kendiliğinden geçen tüm ağrılar normal demişti bana doktorum ♥️ Eğer ağrı ve kasılma geçmiyor zaman ilerledikçe şiddetini artırıyorsa hastaneye gitmek gerekiyor. Çünkü artık doğuma az bi zaman kalmış bebek ve vücut kendini doğuma hazırlıyor. Bu tarz anlık kasılmaların olması gayet normal 🤗 hayırlı doğumlar diliyorum 🥰♥️