Gul0691 benim 4+5 te hem yolk hem kese görünmüştü belki geç döllenmedir sizinki bence siz yine gidin ama endişe etmeyin. 5+6 da gittim kalp atışı için net görülmemişti ama 6+3 te gittğimde net bi şekilde göründü. Bikaç gün bile farkediyor bebişin gelişiminde