Selam 😊 bence de çok güzel artmış hayırlı olsun. Ben de dün kan testi verdim 55 çıktı ama kardan dolayı yarın belki gidemem diye bugün tekrar kan vermek istiyorum. Sizce bugün kaçlarda olmalı?
İlk gebeliğim tüp bebekti ve düşükle sonuçlandı. 2. Gebeliğim yüne tüp bebek riskli bir hamilelikti ve çok şükür 23 aylık bir oğlum var. Bu 3. Gebeliğim ve kendiliğinden oldu. O yüzden biraz fazla detaycıyım galiba