Berfin_35 Ben 24 haftalık oldum bende hala bile bel ağrısı karın ağrısı var hamilelikte olması normal ama çok şiddetli bır ağrın varsa mutlaka doktora git tatlım😌 rabbim hepimizin çocuğunu sağlıkla kucağımıza vermesini nasıp etsin inşallah 🥰
Eboz Berfin_35 Amin inşALLAH ne zor birşey kaygı etmek korkmak arada oluyor sırtıma yastık koyduğum zaman yada ayakta isem oturduğum da geçiyor