Denizmavisi23 teşekkür ederimm. Şöyle oluyor ameliyathaneye alınıyorsun . Sedyeye oturtuyorlar seni . Anestezi doktoru bel kısmından anestezi uyguluyor . Ama çok bir acısı yok . Sonrasında belden aşağısına bir sıcaklık iniyor gibi hissediyorsun ve hemen uyuşuyor . Uzanıyorsun ardından ve hoca gelince başlıyor . 30 dk içinde bitiyor her şey . Sen hissetmediğin için anlamıyorsun bile 10 dk içinde bebek doğuyor zaten sonrası dikim işleri. Odaya geldikten 4 5 saat sonra yemek yiyebiliyorsun. Ondan 1 2 saat sonra da yürütüyorlar . Ben çok zorlanmadım ağrım Arada oldu tabi ama dayanılmıcak gibi değil