Rmyskymz Merhaba kızlar , 9+4 haftalik hamileyim aşırı bulantı ve kusmam vardı acil serviste serum takviyesi aldım. İdrar yolu enfeksiyonu olduğu ortaya çıktı antibiyotik verdi(fixef) aranızda antibiyotik kullanan oldu mu , nasıl tedavi yolu izlediniz🙏😑🌹
Pelinakcn Rmyskymz bana monirol vermişti tek seferlik toz suya karıştırıp içiliyor, kullandım ve faydasını gördüm bir daha sorun yaşamadım 🙏🏻