Kızlar hayatımda ilk defa adetim gecikti hep 28 günde olurdum 37. Gün 8 gün oldu olmadım arda şiddetli karın kasık ağrım oluyor geçiyor ama hep adet olucam sanıyorum yok dünden beridir kahverengi akıntı mevcut yumurtlamamın 14. Günü kan verdim negatif bugün 17. Gün akıntı peceteye silince geliyor zor süreçten geçiyorum tekrar test yaptırmaya gerek var mı ?