mintirik kesinlikle öyle tam bir delilik 😁 doktora bakma sen, zayıfsan eğer pıtpıtlar hissedilir. 2. Gebelikte daha da erken hisseden var. Mesela benim ilk 16da hissetmiştim. Gerçi şuan doğru 8 aylık oldu bile 🙈 zaman su gibi. 20lerde hareketlerini hissetmeye başlamıştım ben, böyle kıpırdanmalar filan 😍 ay çok güzeldi ya 😍 o dışardan görünme hareketleri baya sonra olmuştu 30lara yakındı 🙈