dezgi Kizlaarr merhaba. Ben bu iki model arasında kaldım öncelikle şunu sormak istiyorum beşik illaki anne yanı olmaz ise çok sıkıntı yaratıyor mu ? Yani bu park yatak odada yanımda duracak mesela onu alırsam ama anne yanı olmuyor. Ama sallanma özelliği var. Ahşap beşik ise anne yanı olabiliyor ama ne kadar süre yatar bilemiyorum.. https://imgyukle.com/i/Ei7yl6 https://imgyukle.com/i/Ei7rix
Sinoooom dezgi ben anne yanını almıştım attığınızı ☺️ Bebeğim 1 yaşından sonrada normal park yatak alırım yada almam çünkü evde tek olduğum İçin bebeğim hep benimle uyur sizde ona göre düşünün 🌺
dezgi Asdfg1w345 yani yedigi helal giydiği haram misali senede bir yatak değiştirmek istemiyorum tabiki şuan aklım sadece güzelliğinden dolayi kalıyor sanırım 😃
Mikmikbuk Ben park yatakların kumaşlarını elleyemiyorum o nedenle ahşap anne yanı sallanır bi beşik aldım. Park yatakta seyahat için yine indirimli bişi alıcam mecbur