SevimlimX sadece bebek açısından düşünmeyin. Ben devlette yaptırdım rahim ağzım kısa çıktı erken doğum riskim var. Önlemini aldim ilaç kullanıyorum kendimi yormuyorum ilişki yasak ve de sürekli kontrole gidiyorm. Buna normal doktorlar bakıyo mu bilmiyorum ama ben ayrıntılıya girmesem öğrenemeyecektim